Уряд розробив і починає реалізовувати план реорганізації державного підприємства «Пошта Румунії». Воно з об'єктивних причин (зниження листування, відмови громадян від передплати друкованих видань) почало втрачати прибутки і стало дотаційним. Як повідомило видання Jurnalul, серед урядових заходів щодо підвищення рентабельності підприємства «Пошта Румунії» є пропозиція організувати в усіх відділеннях структури торгівлі продуктами харчування та безалкогольними напоями.

«Пошта Румунії» вже уклала угоду з найбільшою у країні міжнародною мережею супермаркетів про організацію їх продажу в усіх поштових відділеннях країни. Вигода обопільна – керівництву торговельної організації не треба буде витрачати кошти на будівництво нових магазинів, а поштовики зможуть отримувати додаткові кошти за оренду своїх площ, а також залучити додаткових клієнтів.

Чи вдасться завдяки цьому експерименту підвищити прибутковість державного підприємства, покаже майбутнє. Тепер поштовій службі доведеться шукати не тільки листонош, а й тих, хто обізнаний у комерції. Керівники торговельної мережі запевнили, що направлять на роботу до поштових відділень-крамниць досвідчених продавців та підсобних робітників.