Аби ця цифра зростала, сусідня країна відновила залізничну гілку радянських часів для сполучення її річкового порту Галац на Дунаї з Україною — і зробила це на місяць раніше, ніж планувала. Тож врожай може зберігатися там на припортовому елеваторі місткістю 25 тисяч тонн.

На цьому наголосив голова Комітету Верховної Ради з питань аграрної та земельної політики Олександр Гайду під час візиту делегації народних депутатів до дружньої держави, де обговорювали питання, як збільшити обсяги експорту українських сільгоспкультур та запобігти світовому голоду, який, схоже, планує влаштувати росія.

«Звісно, ці обсяги поки далекі від тих, які могли запропонувати наші заблоковані морські порти, і черга з суден, що стоїть у Сулінському каналі, це підтверджує. Але кожен такий крок — це внесок у продовольчу безпеку світу», — зазначив Олександр Гайду.

У Бухаресті під час зустрічі з народними депутатами представники уряду Румунії — державний радник прем’єр-міністра Міхня Клаудіу Друмя і державний секретар міністерства сільського господарства та розвитку сільських територій Драгош-Костін Телехуз також акцентували увагу на необхідності розширення перевезень автошляхами. Є потреба у спецсмугах для проїзду вантажів та спеціальних пропускних пунктах на кордоні тільки для зерновозів. У вирішенні цих питань важливим є діалог як на рівні держав, так і бізнесу.

«Проти ворога, особливо якщо цей ворог загрожує світу голодом, краще дружити разом. Тож дякуємо румунським колегам за співпрацю», — підсумував Олександр Гайду.

Як зазначають у Комітеті з питань аграрної та земельної політики, цей процес уже активно рухається. А отже, є перспективи до збільшення обсягів перевезень.