Втім, місцеві колабораціоністи видають бажане за дійсне, запевняючи, що стратегічну споруду незабаром відремонтують. Але ці твердження спростовують самі ж російські військовослужбовці – вони вже метушаться, шукаючи на березі Дніпра зручні майданчики для облаштування понтонної чи поромної переправи. Про це, зокрема, розповів і перший заступник голови Херсонської обласної ради Юрій Соболевський: «Окупанти відпрацьовують організацію понтонної переправи у районі Херсона, для чого провели обстеження кількох ділянок Дніпра». Та знищити понтонну чи поромну переправу можна значно легше, ніж капітальний міст – це також не секрет.

У тому, що на швидке відновлення Антонівського мосту у рашистів немає ніяких шансів, переконані й експерти. Зокрема, начальник Служби автодоріг Херсонщини Микола Савченко у бліц-інтерв’ю власкору «Голосу України» висловився так: «Конструкція споруди є цільнопролітною. Технічний термін означає, що міняти треба цілий проліт, а не окремі його ділянки. А це обстеження, розробка проекту, експертиза. Навіть за кращих умов, наявності коштів, матеріалів та досвідчених будівельників, відновлення такого мосту потребуватиме рік-два. Звісно, можна поспіхом залатати дірки, залишені в асфальтовому покритті снарядами, й оголосити, що ремонт виконано. Але то буде чистісіньке окозамилювання».

Антонівський міст – то споруда грандіозна. Вона 25 метрів завширшки й 1366 метрів завдовжки, а потік транспорту через цю залізобетонну магістраль у довоєнні часи сягав десяти тисяч машин на добу. Але й зводили її майже десятиріччя: з 1977 по 1985 роки! А якісно ремонтувати, як відомо, далеко не завжди буває швидше, ніж будувати. Те ж саме стосується і залізничного мосту вище за течією Дніпра біля Херсона: хоча за габаритами він менший, але й його прокладав з 1949 по 1954 роки цілий полк залізничних військ тодішньої Радянської Армії. І навряд чи в ЗС РФ знайдеться ще один такий полк і стільки ж часу на його «реанімацію», якщо українська артилерія і його завалить. 

А тоді для постачання військ і техніки на правобережжя Дніпра в окупантів залишиться одна-єдина «нитка» – дамба Каховської ГЕС за 80 кілометрів від захопленого обласного центру. Економісти вже давно підрахували, що транспортування будь–яких товарів цим маршрутом збільшує транспортні витрати у п’ять разів. Та й дамбу від ураження «Hymars» рашисти захистити не зможуть, скільки б зенітно-ракетних комплексів вони б туди не стягували.

Херсон.