Та, перебуваючи у Кривому Розі, вона заповзялася нагадувати світові про земляків в окупації через дуже особливі сувеніри.

Разом із чоловіком-дизайнером Сергієм Букачем вони розробили набір поштових марок із зображеннями знакових для Таврії будівель та пам’яток історії («Голос України» в липні про них писав), ще й незвичайні логотипи для футболок та чохлів на мобільні телефони. А нещодавно творчий тандем вимушених переселенців представив яскраве зображення тризуба… з улюблених всіма херсонських кавунів. І прикрасив ним шкарпетки (на знімку), виторг від продажу яких також іде на потреби тих мешканців краю, котрі не змогли покинути зону бойових дій.

— Відшукати підприємство, котре виконало б таке замовлення, виявилося доволі непросто. Одні знаходилися дуже далеко, інші правили за виготовлення шкарпеток із «кавуновими» тризубами дуже дорого — триста гривень за пару. Зрештою знайшлася фірма на Львівщині, яка запропонувала значно прийнятнішу ціну, і ми на неї пристали, — розповідає Олена Піменова. — Сам логотип розмістили на шкарпетках вгорі, а не на стопі чи п’яті, бо не могли допустити, аби топтали наш тризуб.

Креативні волонтери кажуть, що шкарпетки із «кавуновим» тризубом мають попит. Їх уже продали понад п’ятдесят пар. Ну, а виторг передали доброчинцям для підтримки багатодітних родин у Херсоні та на закупівлю продуктів для соціально вразливих мешканців сіл у прифронтовій зоні на півдні України.

Фото Олени ПІМЕНОВОЇ.