Вона була підготована ще до російського вторгнення, але реалізується лише сьогодні зі зрозумілих причин. Ідеться про транспортну реформу, розроблену командою міського голови Владислава Атрошенка.

Виконувач обов’язків міського голови Олександр Ломако (на знімку) запевняє, що тепер у Чернігові найякісніший громадський транспорт в Україні.

Адже з вулиць зникли тісні «Рути» — тепер курсують тільки машини середньої й великої місткості. Розроблена нова транспортна мережа — скажімо, 33-й маршрут забиратиме пасажирів з мікрорайону Зарічного. Щодня на маршрутах 99 автобусів, 75 з них — низькопідлогові, а 44 — не більш як дворічного віку. До кінця липня у всіх буде встановлено стаціонарні валідатори. Обслуговують місто чотири перевізники, тільки один із них придбав 30 нових низькопідлогових машин «Чернігівського автозаводу». 

«Стимулювати приватних перевізників оновити автобуси — так працює реформа громадських перевезень у нашому місті, — зазначає Олександр Ломако. — Місто компенсує перевізникам кошти з розрахунку за кілометр, якщо вони виконують умови — це низькопідлоговий транспорт і він вчасно, за графіком, приїздить на зупинку. Бізнес отримав гарантії, що це справа, в яку можна інвестувати, а пасажири — комфортну послугу. Крім того, компенсація за кілометр, а не людину, прибрала такі поняття, як невигідний маршрут чи невигідний час. Головне — працювати за графіком та згідно з маршрутом».

Проблемою залишається нестача водіїв. А ще транспортний вигляд міста псують «Рути», що обслуговують приміські маршрути — але вони не в компетенції міської влади.

Чернігів.

Фото прес-служби міської ради.