Так, нині вже добре зарекомендували себе база внутрішньо переміщених осіб у Дніпрі, єдиний реєстр поховань, МІС «Каштан», контакт-центр, автоматизований реєстр територіальної громади. Завдяки їм дніпряни мають змогу швидко та зручно отримувати послуги від міста. А також це робить прозорішою і міську владу.

Директор департаменту інформаційних технологій міськради Андрій Пригожин зазначив, що місто тримає лідерство з впровадження електронних сервісів та послуг в Україні: «Підтвердженням цього є входження до рейтингу Transparency International Ukraine за 2022 рік. Це визнання не є приводом для нас зупинятися. Ми ще більше розвиватимемося. З вересня по грудень 2023 року було проведено інформаудит. За його результатами міськрада актуалізувала всі дані для подальшої оптимізації. Усе це в комплексі дає можливість отримувати електронні сервіси і послуги на офіційному сайті міськради та з інших споріднених сторінок».

В одному з управлінь соціального захисту населення також можна зручно та швидко отримати міські послуги. Процес теж автоматизований, щоб довго не чекати — працює електронна черга.

Головний спеціаліст Центрального управління соціального захисту населення Тетяна Шевчун розповіла, що спеціалісти мають доступи до різних реєстрів, зокрема до Електронної картотеки обліку зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Тож вони можуть перевірити необхідну інформацію: зареєстроване місце проживання та кількість зареєстрованих у помешканні, інформацію про доходи, майно, наявність транспорту, депозиту тощо.

«Крім того, в наших управліннях працює цифрова система єдиного електронного реєстру, яку розробив департамент інформаційних технологій міської ради. Цифрова система допомагає нам оперативно обробляти необхідну інформацію і вносити її до єдиного електронного реєстру. Тому мешканці міста, в тому числі й внутрішньо переміщені особи, отримують різні послуги соціального спрямування якісно і швидко. Автоматизація роботи управлінь соціального захисту міської ради істотно полегшує працю спеціалістів у цей непростий час, тож адміністративні послуги соціального характеру надаються великій кількості відвідувачів», — додає Тетяна Шевчун.

Також торік у місті запрацювала електронна система бронювання ділянок на кладовищі. Тут є вся необхідна інформація на випадок трагічних обставин. Крім того, сервіс розроблений для уникнення корупційної складової.
Директор КП «Цифрова трансформація та автоматизація інформаційних процесів міста «єДніпро» Артем Трапезніков підкреслив, що їх підприємство цьогоріч розпочинає роботу над новими сайтами для городян. Одним із них стане єдиний сайт для Центру надання адміністративних послуг. Це буде платформа, де зібрано всю необхідну інформацію щодо ЦНАПів у Дніпрі. Сайт дасть змогу користувачам просто та зручно отримати послуги державних і місцевих органів влади в одному місці.

«Наступна платформа, яку плануємо впровадити в 2024 році, — сайт «Університет третього віку». Там буде зібрано всю інформацію щодо подій, новин та напрямів навчання для людей поважного віку. На платформі будуть доступні розділи з факультетами, де розмістимо всю потрібну інформацію щодо обраного напряму. Люди зможуть з легкістю нею користуватися та знайти потрібну інформацію», — обіцяє Артем Трапезніков.

У міськраді кажуть, що найпопулярнішими серед містян є база ВПО в Дніпрі, МІС «Каштан», контакт-центр Дніпра, автоматизований реєстр територіальної громади та електронна система бронювання ділянок на кладовищі.

У розробці — сервіси, які запрацюють у напрямах електронних петицій, допомоги переселенцям, звернень громадян та онлайн-запису на сесію міської ради.

Фото Дніпровської міської ради.