На цей час у Парламенті зареєстровано дві редакції законопроекту «Про залізничний транспорт». З часу розробки та внесення до Верховної Ради цих проектів відбулися значні зміни як у законодавстві України, так і в законодавстві ЄС у цій сфері, тому редакції поданих законопроектів уже не відповідають викликам сьогодення.

Наголосимо, що Кабінетом Міністрів наприкінці березня було підписано Угоду про позику, згідно з якою однією з умов отримання Україною від Світового банку позики на 1,5 млрд євро визначено зобов’язання ухвалити Закон «Про залізничний транспорт України» до кінця 2024 року.

Тому як перший крок для руху вперед з вирішення цього питання народні депутати відхилили наявні на розгляді редакції проекту Закону (реєстр. №№ 1196, 1196-1).

Далі, дотримуючись домовленостей між усіма депутатськими фракціями та групами, до Верховної Ради буде внесено єдиний доопрацьований текст законопроекту «Про залізничний транспорт України».

У новій редакції проекту Закону, яка буде підготовлена робочою групою за участю представників Мінінфраструктури та Укрзалізниці, буде враховано позиції усіх ключових сторін і стейкхолдерів, реалії та виклики сьогодення, особливості функціонування залізничного транспорту в післявоєнний час і зміни, які відбулися у законодавстві ЄС.

Прес-служба Апарату Верховної Ради України.