Антитютюнова соціальна реклама з’явилася на вулицях Донецька: на 20 білбордах і сітілайтах розташовані роботи переможців конкурсу, який проводили в місті. Загалом організатори отримали близько 100 робіт. «Це свідчить про актуальність проблеми тютюнокуріння і небайдужість громадян. Те, що для її розв’язання об’єдналися громадські організації, влада й бізнес, — гарний показник розвитку нашого суспільства», — зазначила керівник проекту «Донецьк без тютюнового диму» Тетяна Дурнєва.
Соціальна реклама нагадує про шкідливість цигарок та заборону куріння в громадських місцях і закладах харчування. З початку року щодо правопорушників складено понад шість тисяч адміністративних протоколів. Однією з найконфліктніших територій є під’їзди. Про цю проблему мешканці обласного центру повідомляли на «гарячу лінію» проекту «Донецьк без тютюнового диму» майже 50 разів. Трохи менше скарг на сусідів чи невідомих курців у під’їздах зафіксувала міліція. Громадські активісти та правоохоронці домовилися, що з мешканцями багатоквартирних будинків потрібно провести посилену профілактичну роботу з розповсюдженням інформаційних матеріалів.
А от із перевірками дотримання закону в закладах ресторанного господарства не все гладко. Контролюючі органи — інспекція з питань захисту прав споживачів — не можуть діяти оперативно, оскільки зобов’язані попереджати власника закладу про перевірку за десять днів або попередньо узгоджувати з комітетом позапланові перевірки.
Донецька область.
Така соціальна реклама закликає донеччан кинути курити.
Фото надане проектом «Донецьк без тютюнового диму».