У медичних закладах Вінниці на видному місці встановили оголошення з номером телефону 15-60, по якому пацієнти можуть поскаржитися у міськраду на недоліки в наданні допомоги медичними працівниками. За інформацією департаменту в справах ЗМІ та зв’язках із громадськістю, усі звернення пацієнтів аналізуватимуть у міському управлінні охорони здоров’я, про вирішення питань інформуватимуть міського голову.
— Зворотній зв’язок — це досить ефективний інструмент у питанні контролю за якістю послуг, що надаються жителям міста, — каже заступник начальника відділу оперативного реагування міськради «Цілодобова варта» Іван Курпель. — У цьому переконалися, коли торік установили такий контроль за роботою водіїв маршрутних таксі. Тепер послугу поширили на лікарняні заклади.
Заступник начальника управління охорони здоров’я міської ради Надія Марусяк наголошує на необхідності вказувати прізвища не тільки медиків, а й тих, хто на них скаржиться. «Інакше не буде можливості застосувати санкції до недобросовісних колег, або ж навпаки — оголосити подяку чи інше заохочення сумлінному працівнику».
Програмне забезпечення, яке встановлене на комп’ютерах працівників «Цілодобової варти», передбачає не лише реєстрацію звернень громадян, а й контроль за оперативністю реагування. Приховати скаргу неможливо, у звітах, які формуються із відповідною періодичністю, зазначається результат вирішення проблеми. Окрім цього, комп’ютер здійснює звуковий запис усіх дзвінків. Телефонувати на зазначений номер 15-60 можна безплатно з усіх телефонів і таксофонів, які розташовані на вулицях міста, а також із мобільних телефонів операторів «МТС» та «Лайф».