У понеділок на в’їздах до Запоріжжя з’явилися попереджувальні написи: «Проїзд транзитного транспорту заборонено! Греблю Дніпрогесу закрито на ремонт».
Навіть після того, як 5 серпня Кабмін виділив на реконструкцію проїжджої частини 7,7 мільйона гривень, ці кошти на проведення робіт не переказували. Тож управлінню капітального будівництва Запорізької міськради довелося судитися з Держказначейством.
«Через затримку фінансування місто втратило два місяці, і тепер нам доведеться працювати немовби в умовах воєнного часу», — відзначив на нараді міський голова Євген Карташов. Проте підготовчі роботи вдалося завершити в стислі строки. Було закуплено всі необхідні для реконструкції матеріали та запасні частини, що відповідають євростандартам. В Україну вже надійшли придбані за кордоном деформаційні шви, і мостобудівники готові сповна використати сприятливі погодні умови для завершення робіт. За словами директора ТОВ «Запоріжміст» Валерія Кравченка, на реконструкції проїжджої частини греблі Дніпрогесу цілодобово працюватимуть шість бригад електрогазозварників та монтажників із Запоріжжя, Дніпропетровська та Миколаєва. Роботи планують завершити 20 грудня, а до того часу великогабаритний автотранспорт з правого берега направлятимуть через арковий міст на Хортицю, а з острова — через один з мостів Преображенського на лівий берег. Для легкового автотранспорту і маршрутних таксі вводиться обмеження швидкості руху до 30 кілометрів, тролейбуси, як і раніше, їздитимуть по консольній частині греблі. Для оперативної ліквідації заторів біля мосту Преображенського та на греблі Дніпрогесу чергуватимуть тягачі-евакуатори.