Щодня кількасот чернігівців «мітингують», наголошуючи на цьому
З січня цього року комунальне підприємство «Чернігівводоканал» підвищило тарифи на 53 відсотка для мешканців багатоповерхівок та на 35 відсотків для населення приватного сектору і відомчого житла. Представники «Чернігівводоканалу» та міський голова Олександр Соколов дали роз’яснення у засобах масової інформації про необхідність заходу: комунікації застарілі і потребують негайного оновлення, зросла вартість електроенергії, збитки підприємства за минулий рік становлять 5,4 мільйона гривень і т. п. Одна «відрада» — навіть після підвищення Чернігів ще пасе задніх по тарифах на воду.
Усе це громадяни сприйняли без ентузіазму, але з належним розумінням: на січнево-лютневі мітинги збиралося не більше двох тисяч чернігівців. Але за цей період чимало квартировласників отримали у поштових скриньках рахунки-сюрпризи. Я, наприклад, з січневої квитанції на оплату за воду дізнався, що «Чернігівводоканал» винен мені (?) 125 гривень. У лютому мені «заборгували» вже 64,16 гривень.
Заінтригований, я зрештою опинився в абонементному відділі КП «Чернігівводоканал». Довелося понад дві години вистоятися в черзі (на знімку), доки мене не порадували: ні «Чернігівводоканал» мені нічого не винен, ні я йому.
Начальник абонентського відділу КП «Чернігівводоканал» В. Шапоренко запевняє, що плутанина з рахунками, неузгодження з’явилися тому, що в 2003 році почався процес передачі ЖЕКами абонентів на пряме обслуговування КП «Чернігівводоканал».
— ЖЕКи нам винні 7,5 мільйона гривень за воду, — пояснив начальник КП «Чернігівводоканал» Олександр Шкінь. — Тож уже з червня цього року спробуємо працювати без їхнього посередництва.
Так я на власному досвіді переконався: за воду, навіть за підвищеними тарифами, заплатити таки складно!