Всеукраїнська громадська місія «Україна-відома» започаткувала новий проект «Міжнародний прес-тур в Україну».

Журналісти з восьми західноєвропейських країн матимуть можливість на власні очі побачити привабливість туристичних маршрутів нашої країни. Вони відвідають визначні місця Великої Ялти, візьмуть участь у семінарі з вітчизняними туроператорами. Результатом цього проекту стануть численні статті у західній періодиці, які, за задумом, значно поліпшать наш імідж на просторах Євросоюзу.
Те, що Україна — держава з давньою культурою та великими туристичними можливостями, знають здебільшого лише самі українці. У європейських кіосках можна без проблем знайти туристичні буклети про Мавританію, Мальту, Єгипет, проте жодної інформації — про одну з найбільших країн Європи. І не дивно. Погано розвинута туристична інфраструктура і низький рівень сервісу призвели до того, що подорожі Україною на Заході розцінюють мало не як екстремальний туризм. Не додає привабливості нашій країні і візовий режим: середньому європейцю легше без жодних папірців поїхати до Болгарії, ніж купувати українську візу.
Однак, незважаючи на всі негаразди, наша держава справді має багато цікавих та затишних куточків, де можна і відпочивати, і подорожувати, і оздоровлюватися. Тому головна мета проекту «України-відомої» — привернути увагу іноземних туроператорів та інвесторів до України.
Розповідаючи закордонним журналістам про нашу державу, президент місії Леонід Кравчук дуже влучно зауважив: «Я хочу, щоб ви все це побачили або хоча б хотіли побачити».