Кожен третій іноземний турист, який приїздить до Італії, віддає перевагу шопінгу, а не музеям. Про це свідчить соціологічне опитування 11 тис. туристів, проведене через мережу італійських магазинів «Дьюті фрі».

З нього випливає, що під час відвідування цієї країни туристи в середньому витрачають 1 годину — на огляд палаців, 2 — на похід до музеїв, 3 — на прогулянки та милування краєвидами і 4 — на ходіння по магазинах. Відповідаючи на запитання, що їх найбільше вразило в Італії, 30% опитаних назвали фірмові бутики, натомість мистецтво згадали лише 26%. Близько 18% туристів вражені красою італійського пейзажу, 15% — у захваті від фортець і маленьких містечок і лише 10% опитаних гідно оцінили історичні пам’ятки архітектури.