Про жахливу аварію, що сталася на автодорозі Кіровоград—Платонове 2 травня цього року, внаслідок якої загинуло троє осіб та ще восьмеро отримали поранення, повідомляло чимало ЗМІ. Тоді через неуважність водій втратив керування і рейсовий автобус з двадцятьма пасажирами, перетнувши зустрічну смугу і зламавши металеву огорожу, злетів з мосту в рів глибиною понад шість метрів.

За фактом аварії відкрили кримінальне провадження. Сама ДТП мала стати жахливим, але повчальним уроком для неуважних водіїв, закликом до пильності пасажирів та вимогою до перевірки надійності таких споруд на всіх дорогах.
Минуло майже три місяці. Але резонансна аварія так нічому і не навчила автодорівців.  На одній із ділянок дороги майже навпроти нічим не загородженого провалля внаслідок зсуву плит утворився такий собі лежачий поліцейський. Їх на так званій кишинівській трасі нині безліч. Але цей запросто може спровокувати чергову ДТП, а загорожі на мосту, крім смугастих стрічок, немає взагалі.
З цього приводу виникає запитання одразу до кількох установ — автодору, автоінспекції та прокуратури: де гроші, що виділяються на ремонт доріг?

Кіровоградська область.

Тим часом

У Снігурівському районі Миколаївської області оперативно поновили роботу мосту на території Васильківської сільради. Він упав у ніч на 19 липня.
Причиною руйнування став прохід вантажівок із зерном: намагаючись обійти заборону на рух (через перевантаження), водії спробували проїхати вночі, коли міст не контролювали співробітники МВС.
Через руйнацію переходу Павловська та Тамаринська сільради виявилися відрізаними від райцентру. Але з вівторка міст працює у звичайному режимі, рух між сільрадами та Снігурівкою відновлено.

Кирило РИЖАНОВ.

Миколаївська область.