Роботу міжнародного аеропорту «Ужгород» заблоковано. Останній авіарейс звідси було здійснено минулого четверга. Опісля Державіаслужба України призупинила дію сертифіката авіаційної безпеки аеропорту. Яким чином відновити повітряне сполучення Закарпаття зі столицею й іншими населеними пунктами, на місці з’ясовували голова ОДА Геннадій Москаль та голова обласної ради Михайло Рівіс.
— У роботі аеропорту справді виявили купу грубих порушень, — наводить слова      Г. Москаля прес-служба облдержадміністрації. — Оперативна розробка силовиків показала, що на борт повітряного судна можна без проблем пронести вибуховий пристрій чи провести терористів. Усупереч вимогам та інструкціям, територія аеропорту не огороджена, площа біля злітної смуги заросла густими чагарниками, в яких завелися дикі звірі. Коли ми пройшлися туди, з-під ніг вискакували зайці, а з кущів прямо на злітну смугу вибігла козуля! Частину землі, що прилягає до пошкодженої огорожі, ужгородці з сусідніх багатоповерхівок тихенько «приватизували» й вирощують там овочі та фрукти, наче в себе на дачі. І це — режимний об’єкт!
За станом аеропорту не слідкували належним чином багато років. Тому нічого дивуватися, що «зняли сертифікат». Припинення роботи авіагавані треба було чекати давно.
Геннадій Москаль доручив «провести низку заходів, аби усунути виявлені під час наради порушення». Сподіваємося, що все-таки щось та з місця зрушить. Бо почав голова ОДА з того, що «аеропорт укладе угоду із воєнізованою охороною й збільшить її штат. Друге: буде встановлено сучасну рамку металошукача (теперішня не діє,— підтвердив сам Г. Москаль, оскільки безперешкодно проніс через неї зв’язку ключів). Третє — проведуть реконструкцію частини будівлі для прийому пасажирів, як того вимагають інструкції. І головне — найближчим часом усі чагарники по периметру аеропорту викорчують, після чого територія буде огороджена спеціальним парканом, як того вимагають заходи безпеки. Загалом необхідно встановити близько шести кілометрів паркану. На всі ці заходи вже заплановані кошти, частина яких — із обласного бюджету, а решта — з Державного фонду регіонального розвитку. Виконати вказані роботи неможливо в стислий термін, однак якщо надамо план-графік із джерелами фінансування, Державіаслужба відновить роботу аеропорту. І тоді з Ужгорода знову можна буде дістатися до Києва за півтори-дві години».

Ужгород.