Надійшла приємна новина з КП "Запоріжлектротранс". Згадане підприємство, яке експлуатує всі міські тролейбуси, трамваї та новопридбані бюджетним коштом автобуси великої місткості, планує самостійно зібрати з придбаних комплектуючих чотири трамваї. Окрім того, вже в планах міської влади -- придбання 10 тролейбусів, п'яти автобусів великої місткості та десять -- середньої.

 

Власне, це і є відповіддю на петицію городян, яка першою (після ухвалення відповідного рішення) набрала необхідні 750 підписів. Йдеться про вимогу прибрати з вулиць усі маршрутки, переобладнані з вантажних мікроавтобусів на пасажирські. Поки ж влада Запоріжжя стверджує, що вже станом на сьогодні жодної нової угоди на перевезення в автобусах категорії "Б", тобто "Спринтерами" та "Фольксвагенами" не підписується. Йдеться лише про мікроавтобуси категорії "А" (більшої місткості), та й то в міжпіковий період доби. Окрім того, оголошено, що маршрутки зникнуть щонайменше з проспекту Соборного (головної транспортної артерії міста) протягом трьох років.

 

Тут варто додати, що, аби мати право робити подібні заяви, була проведена велика робота. Зокрема, через усе місто -- з Бородінського мікрорайону на Правому березі і до Південного в Комунарському з 20 грудня почав діяти новий 18-й маршрут. Його забезпечують десять новопридбаних автобусів великої місткості "МАЗ". Вартість проїзду тут на гривню дешевше, ніж у маршрутках. До того ж в автобусі комфортніше, а втрати у швидкості практично непомітні. Пасажири миттєво оцінили усі переваги -- і за день згаданий автобусний маршрут "привозить" до 13 тисяч гривень.

 

Леонід СОСНИЦЬКИЙ.

 

Запоріжжя.

 

Голос України