11 автобусів запорізького виробництва вже вийшли на маршрути у польських містах. «Голос України» вже розповідав про місцеві розробки, які презентували ще у 2012 році. Втім, тоді сучасні і, головне, місткі автобуси нікого не зацікавили. Ні для міжміських перевезень, ні для міських.

Тим часом у Запоріжжі вже другий рік поспіль оголошено пріоритет з витіснення маршруток з вулиць — залишаються тільки «підстаркуваті» МАЗ-автобуси і Skoda-тролейбуси. І при цьому жодних відносин з місцевим автовиробництвом, яке, коли вірити останнім новинам, ось-ось розпродадуть поцехово за борги.

А от у Польщі автобуси ZAZ10C, оснащені турбодизельними двигунами DEUTZ і CUMMІNS, приглянулися. А чому б, власне, й ні: вони з низькою підлогою, обладнані кондиціонером та рампою для візка людей з обмеженими можливостями. Окрім того, автобус розрахований на перевезення 61 пасажира, має гарантований термін експлуатації сім років. Невже місто чекає, коли ЗАЗівські автобуси повернуться до Запоріжжя через сім років, але вже як «секонд-хенд»?..

Леонід СОСНИЦЬКИЙ.

Запоріжжя.