У понеділок компанія Facebook передала до Конгресу США копії майже трьох тисяч політичних рекламних оголошень, з допомогою яких Росія могла вплинути на президентські вибори в США. Того самого дня компанія поширила заяву, в якій поінформувала про намір протягом 2018 року найняти додатково більш як тисячу співробітників, повідомляє Reuters.

Facebook має намір розширити штат працівників, які контролюватимуть  рекламні оголошення, що їх розміщують у мережі на платній основі. Нові співробітники перевірятимуть, чи не порушує вміщена в рекламі інформація правила соціальної мережі. В такий спосіб компанія хоче запобігти спробам одних держав втручатися у внутрішню політику, зокрема у вибори, інших держав. Окрім того, Facebook хоче збільшити інвестування в комп’ютерне забезпечення, яке дає можливість виявляти «шкідливу» рекламу і вимикати її автоматично, повідомляє Reuters. «Перегляд реклами означає оцінювання не лише змісту оголошення, а й контексту, в якому воно було придбане, та аудиторії, для якої воно призначене. Тож ми змінюємо систему перегляду оголошень, щоб приділяти більше уваги цим сигналам», — цитує агентство заяву.


А про масштаби впливу реклами, поширеної мережею, свідчать цифри, оприлюднені віце-президентом з економічної політики та комунікацій Facebook Елліотом Шраге. За оцінками компанії, приблизно 10 млн. людей у США переглянули «російську рекламу» до і після виборів.