Підприємців Вінниччини запросили до участі у виїзному засіданні ради з просування експорту, що діє при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, в рамках «Експортного дня». Експерти і консультанти ознайомили їх з такими інструментами виходу на зарубіжні ринки, як міжнародні публічні закупівлі, європейська мережа підприємств EEN. Розповіли про брендинг, просування та продаж товарів. Підприємці спілкувалися з представниками двох міністерств — економічного розвитку і торгівлі, а також агрополітики і продовольства.
— Ми приїхали для діалогу з бізнесом, — зазначила заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Наталія Микольська. — Наше завдання — продемонструвати, чим можемо бути корисні у вирішенні питання експорту продукції. На жаль, так склалося, що у бізнесу досить низька довіра до співпраці з центральними органами влади. На місцях її вдалося відновити, особливо це видно у Вінницькому регіоні.
Торік Вінниччина збільшила експорт своєї продукції на чверть. Область має позитивне сальдо у торгівлі із зарубіжними партнерами. Змінилася географія експорту. Якщо донедавна найбільше продукції продавали північному сусіду, то нині на першому місці — Індія, далі — Польща й Китай. «Істотно збільшено експортні поставки до країн ЄС — на 48 відсотків, — зазначив голова Вінницької облдержадміністрації Валерій Коровій. — Це перший дзвіночок про те, що почала працювати економічна частина Угоди про асоціацію з ЄС».
Учасників зібрання ознайомили з роботою двох найбільших підприємств-експортерів краю — це «Барлінек», де виробляють паркетну дошку, та «Віолія», що експортує олію до 60 країн.

Вінницька область.