На Закарпатті триває капітальний ремонт обласної автомобільної дороги Свалява — Мукачево загальною довжиною 16,3 км. Роботи охоплюють 8,2 км дорожнього полотна у Свалявському районі та 8,1 км — у Мукачівському.
«Дорога була введена в експлуатацію 60 років тому і відтоді капітально не ремонтувалася жодного разу, — зазначає голова ОДА Геннадій Москаль. — Джерело фінансування робіт — Дорожній фонд».

 

На знімку: дорога Довге — Іршава під час ремонту.

В Іршавському районі цього року розпочався середній поточний ремонт обласної автомобільної дороги Довге — Іршава.
«Загальна довжина дороги — 21,7 км, її ввели в експлуатацію в 1958 році, востаннє капітально ремонтували 40 років тому, — знову наголошує Геннадій Москаль. — Потім тут щокілька років проводили ямковий ремонт, який розв’язував проблему на рік чи два, після чого дорожнє покриття знову руйнувалося. До останнього часу це була одна з найгірших обласних доріг Закарпаття, рівень ямковості сягав 75 відсотків. Нині на найбільш критичних ділянках прокладено суцільний асфальт».
Велика робота з оновлення доріг триває і в найбільшому сільському районі України — Тячівському. За словами голови РДА Василя Дем’янчука, вже споруджено три нові асфальтобетонні заводи, що дає змогу здійснювати масштабний ремонт. Немає такого села, в якому б не було проведено капремонт шляхів — просто в одному селі зроблено більше, в іншому менше. «Все одразу, за рік-два, не зможемо. І люди це розуміють», — каже очільник району.
А ось в Ужгороді під час капітального ремонту вулиці Олександра Можайського використовують сучасний високотехнологічний матеріал, який є стільниковою решіткою з поліетиленових стрічок. Усі з’єднання сот, розташовані в шаховому порядку, зроблені з використанням зварного шва, який надає всій конструкції міцності і довговічності. Така технологія широко використовується під час ремонтів або будівництва доріг у всіх європейських країнах, — повідомили в департаменті міського господарства Ужгородської міської ради.
Частина вулиці — на ділянці від вулиці Минайської до вулиці 8 Березня — була майже непроїзною через перенасичений водою ґрунт. Коли розпочали роботи, виявили труби недіючої напірної каналізації, у яких постійно була вода, що витікала через тріщини. Щоб розв’язати проблему, замінили старий аварійний водогін, збудували нову зливову каналізацію та встановили зливоприймачі для відведення дощової води.

Василь НИТКА.
Фото надано прес-службою ОДА.