У Сумах запровадили нову технологію ремонту міських доріг. У роботі використовується суміш, яку назвали «щебенево-мастичним асфальтобетоном». Її виготовляють на збудованому нещодавно заводі.
Міський голова Олександр Лисенко та його перший заступник Володимир Войтенко проінспектували хід виконання шляхово-ремонтних робіт на кількох об’єктах, що знаходяться на вулицях Роменській, 20 років Перемоги та Холодногірській.
Олександр Лисенко запевнив, що впорядкування доріг для міської влади — це на сьогодні пріоритет №3, який стоїть у переліку найважливіших завдань одразу після розв’язання проблем медичної та освітньої галузей. «Суми мають стати містом рівних доріг і зручних та красивих тротуарів, — наголосив міський голова. — Ми впевнено і послідовно рухаємося до цієї мети, але при цьому ставимо головну вимогу перед виконавцями робіт: вони повинні дотримуватись усіх стандартів та забезпечити найвищу якість». Щебенево-мастичний асфальтобетон, який шляховики скорочено називають «ЩМА», вперше використали на вул. Роменській. Ремонт 2-кілометрової ділянки дороги став тут міському бюджету у 33 млн грн. Недешево, але, вважають у міськраді, на цій роботі швидше зекономили, аніж переплатили. Бо, за словами першого заступника міського голови Володимира Войтенка, застосування ЩМА удвічі подовжує термін експлуатації дорожнього покриття. Якщо «старе» витримувало 5-10 років, на нове, де використовується щебенево-мастичний асфальтобетон, можна давати 15-20-річну гарантію. Така дорога, плюс до всього, ще й значно краще витримує великі механічні навантаження.
Відрізок дороги на вул. Холодногірській, за словами місцевих жителів, не ремонтувався вже майже 30 років, тому завершення робіт на цьому об’єкті стало для багатьох майже святковою подією.
Паралельно з дорогами облаштовують і пішохідні тротуари. На вул. 20 років Перемоги їх відремонтували поки що лише з одного боку, бо з другого треба прокладати деякі комунікації. Щойно це зроблять — «накриють» зверху тротуарною плиткою. Директор КП міськради «Шляхрембуд» Олександр Вегера каже, що сучасні тротуари уздовж відремонтованих вуличних доріг у Сумах прокладає товариство-підрядник. Його роботою містяни задоволені: тротуарна плитка лежить так рівно, що під час дощу на площині не утворюються калюжі.
«Цього року вже відремонтували дороги на 15 вулицях, — підсумовує Олександр Лисенко. — Намагаємося працювати у такому темпі, аби не втратити динаміки та до настання холодів зробити якомога більше. Але лише кількість визначальним чинником не вважаємо, бо після ремонту дороги мають прослужити значно довше, ніж раніше. Саме з цією метою й опановуємо нові технології». 
До кінця року в Сумах планують відремонтувати 60 тисяч квадратних метрів вуличних доріг, не рахуючи ще й тротуарів. Для цього у міському бюджеті зарезервували 110 млн грн. Але грошей може бути й більше — головне, аби вистачило часу.

Сумська область.