Незважаючи на численні погрози, власник готелю в Моравії Томас Крчмарж каже, що не шкодує про те, що відмовляв російським туристам у поселенні, якщо вони не визнавали: Крим — це Україна. «Я емоційно відреагував на анексію Криму», — сказав він репортерові «Радіо Свобода».  «Коли вирішив не поселяти росіян, які підтримують анексію, я, звісно, не очікував, що така хвиля виникне... і ніколи не думав, що це триватиме п’ять років».

Протягом кількох тижнів після того, як в 2014 році власник готелю в Моравії Томас Крчмарж поставив табличку, що забороняє поселення в його чотириповерховому бутику-готелі Brioni в чеському місті Острава росіянам, якщо вони не виступають проти анексії Криму, Чеська торговельна інспекція оштрафувала його на  50 000 крон за порушення антидискримінаційних законів. У результаті довгих судових тяжб регіональний суд скасував штраф. Пізніше Верховний адміністративний суд Чехії скасував рішення регіонального суду й повернув справу в обласний суд в Остраві, повідомляє газета «Achievements», посилаючись на чеське видання «Тиждень».

На початку 2018 року цей суд виніс рішення проти Крчмаржа, але зменшив штраф до 5000 крон, що не задовольнило Крчмаржа. «Я не погоджуся на штраф, навіть якщо мені доведеться заплатити лише одну крону», — сказав він репортерові  iDnes.cz. 

Минулого тижня Конституційний суд Чехії дійшов висновку, що, відмовляючи гостям за етнічною чи релігійною ознакою, власник бізнесу порушує закони країни про дискримінацію, а за ознакою національності — ні. 

Власник готелю зазначає, що йому давно погрожують невідомі. «Деякі письмові відгуки, адресовані нашому готелю останніми днями, ми повинні були передати поліції... Вони зайшли надто далеко. Мені погрожували смертю. Це були чехи, а не росіяни», — зауважив він. 

Крчмарж, у якого в роду були етнічні українці, провів зв’язок між радянським вторгненням у Чехословаччину в 1968 році й захопленням Росією Криму в 2014 році. «Путін не придумав нічого нового своєю анексією Криму. В мене склалося враження, що багато хто погано вивчав історію, і я допоміг освіжити їхні знання», — сказав Крчмарж. 

За оцінками Крчмаржа, лише близько 10 відсотків із загального числа російських гостей заперечували проти вимоги власника й відмовилися залишатися в його готелі.