Окрім прізвища-імені-номера телефону, гості мають вказати, чи були протягом останніх двох тижнів у Китаї та чи контактували з тими, хто відвідував цю країну. І кожен пасажир має в експрес-режимі поставити собі самому діагноз: вказати у відповідній графі температуру, визначити причину кашлю (якщо кашляє), втоми або важкого дихання тощо.

Наразі не зареєстровано випадків прискіпливого ставлення співробітників аеропорту до гостей з України. Хоча про пригоди громадянина Чорногорії, котрий був на борту сумнозвісного українського літака, що кружляв над Харківщиною, місцеву громаду широко інформували не тільки чорногорські ЗМІ. На такому інформаційному тлі упереджене ставлення до українців не видавалося би дивним. Щоправда, схема «зуб за зуб» не є традицією у Європі: чи не єдиною реакцією на згадувані події був коментар у хорватських соцмережах: «Ми пішли з України в восьмому сторіччі. Там залишилися ті, хто не міг ходити».

Будва.