Тільки цього року планується відремонтувати майже 277 кілометрів трас державного значення. Це майже стільки, скільки було відремонтовано за останні десять років. На більш як 122 кілометрах уже покладено верхній шар асфальтобетону.

Про це повідомив у Фейсбуці голова Укравтодору Олександр Кубраков після об’їзду основних об’єктів програми Президента «Велике будівництво» у Запорізькій області.

«Запорізькій області пощастило ще в минулому — коли за три місяці ми відремонтували 130 км дороги Київ — Маріуполь. Масштабно ремонтуємо два шляхи: Н-30 Василівка — Бердянськ (118,7 км готуються до відкриття) і М-18 Харків — Сімферополь — Алушта — Ялта — у роботі 122,9 км», — зазначив чиновник.

Він нагадав, що у квітні відновили роботи на Запорізькому мосту. За три місяці підрядник виконав підготовчі роботи, збудував будівельне містечко, асфальтобетонний вузол, закупив металеві конструкції. Загалом на будівництві будуть потрібні 17 тисяч тонн металевих конструкцій, усі вони закуповуються в українських виробників.

Розпочато масштабні роботи, знакова з яких — складання прогінної споруди № 10 (вантовий міст через р. Дніпро) у районі Кривої Бухти та монтаж металевих блоків прогінної будови Споруди
№ 3. Працює майже 240 осіб і 30 одиниць важкої техніки. На піку будівництва працюватимуть 600 осіб. За контрактом підрядник має завершити роботи за чотири роки, а за внутрішнім дедлайном планується добудувати міст за два.

«Те, що ми називаємо «Запорізький міст», — це магістраль безперервного руху завдовжки понад дев’ять км, що складається з шести розв’язок, 27 штучних споруд, зокрема двох позакласних мостів з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Також у 2020-му капітально відремонтуємо міст через Великий Утлюк, завдовжки 60,34 м. Нині виготовляють збірні залізобетонні конструкції мосту, забивають палі», — заявив Олександр Кубраков.

Крім цих великих об’єктів є й менші, але не менш важливі для області та країни: ремонт Р-73/Н-08/ — 6,9 км, ремонт 18,4 км дороги Т-04-01 Дніпро — Васильківка — Мелітополь.

«Вдячні за участь у заході народним депутатам України: Геннадію Касаю, Артему Кунаєву, Роману Соха, Євгенію Шевченку, Марині Нікітіной», — подякував голова Укравтодору.

Крім цього, у Запоріжжі розпочато другий етап ремонту дороги через греблю Дніпрогесу. У рамках першого торік капітально оновили асфальтове покриття. Цього разу фахівці працюють над відновленням швів на плитах.

«Дорожнє покриття це одне, але крім нього на греблі є багато деталей, які були збудовані в першій половині минулого століття й давно потребують відновлення. Їхній стан щорічно обстежують фахівці. Нині ми повинні приділити увагу плитам, зробити шви. Повноцінну реконструкцію за раз ми зможемо виконати тільки після того, як у Запоріжжі збудують мости», — розповів директор запорізької філії Дніпровської ГЕС Віктор Кучер.

Роботи на греблі виконуватимуть у нічний час — з 21:00 до 6:00. Фахівці працюватимуть тільки на одній смузі, на невеликих відрізках. Вранці зона проїзду буде звільнятися, і транспорт ходитиме без обмежень. Швидкісний режим залишається колишнім — 40 км/ч. За безпекою дорожнього руху стежитимуть представники патрульної поліції. За попередніми розрахунками, ремонтні роботи триватимуть протягом двох місяців. Щоб зменшити час їх виконання, нині розглядається питання про проведення ремонту вдень у вихідні.

За словами заступника міського голови Запоріжжя Володимира Волобуєва, ремонт виконується поетапно: «Спочатку покриття, далі шви, потім інші важливі деталі об’єкта. Це допоможе уникнути транспортного колапсу».

Будівництву та ремонтам мостів приділяється підвищена увага не тільки в обласному центрі, а й по всьому регіону. Так, після кількаразових звернень голови Воскресенської сільради Пологівського району щодо аварійного стану мостового переходу через річку Конка проведено роботи з його відновлення.

Як розповіли на ДП «Місцеві дороги Запорізької області», були проведені роботи з розбирання плити проїзної частини прогінної споруди та ригелів аварійного мосту.

«Після демонтажних робіт було виконано армування балок прогінних споруд і каркасів для посилення опор і ригелів. Далі були проведені роботи з установлення опалубки та бетонування посилюючого пояса опор і ригелів. Після отримання монолітного залізобетону нормативної міцності були виконані роботи з армування та бетонування балок прогінних споруд і плити проїзної частини», — каже директор підприємства Геннадій Тимченко.

Для гарантування безпеки дорожнього руху і транспорту, і пішоходів був укладено колесовідбійний брус із монолітного залізобетону та установлені металеве бар’єрне загородження та поручні.

«Після закінчення робіт з відбудови прогінних споруд з монолітного залізобетону виконали гідроізоляцію та покласти асфальтобетонне покриття», — додають будівельники.

Виконання робіт завершено, рух усіх транспортних засобів відкрито.

Фото з відкритих джерел.