Машина модернізована фахівцями і робітниками комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія». На колісній базі старого транспортного засобу встановили нове обладнання, сучасний кузов, облаштували низьку підлогу. Протягом минулого і нинішнього років виготовлено шість таких одиниць електротранспорту.

Назву VinLine придумали вінничани на відкритому конкурсі, проведеному міською владою.

Автономний хід дає можливість проїжджати без контактної мережі 20 кілометрів.

Після завершення тестування тролейбус вийде на маршрут № 10. Як повідомили у «Вінницькій транспортній компанії», його подовжать на 2,2 кілометра до нового мікрорайону.

Директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко так пояснив новацію: «Коли закінчується тролейбусна лінія, водій автоматично опускає штанги, і далі транспортний засіб рухається автономно. Для підняття штанг створено спеціальний пристрій. Підзарядка акумуляторних батарей відбувається під час руху на відрізку контактної лінії».

У міськраді кажуть, що це одна з інновацій у сфері розбудови громадського транспорту.

— Створити тролейбус з автономним рухом і автоматичною системою опускання штанг дешевше, ніж прокласти нову лінію, збудувати електропідстанції, інше обладнання, — каже міський голова Вінниці Сергій Моргунов. — За принципом руху тролейбуса на автономному ходу продовжимо маршрут в районі аграрного університету. На обох названих ділянках поступово збільшуватимемо кількість тролейбусів.