Упродовж 9—12 місяців охочих обіцяють навчити керувати одним із типів составів, після чого вони зможуть працювати машиністами. В умовах зазначається вік претендента — не старше 21 року, володіння німецькою мовою на рівні В1, а також наявність документа про професійно-технічну чи вищу освіту (бажано визнану Німецькою торговельною палатою).

«Після належного навчання, — ідеться в оголошенні про майбутні обов’язки машиніста, — ви відповідатимете за експлуатацію наших потягів, керування ними і контроль їх роботи. А також за здійснення частих перевірок систем состава для виявлення будь-яких проблем і вживатимете заходів для відновлення їх нормальної роботи».

Навчання майбутніх спеціалістів відбуватиметься у Берліні чи Лейпцигу. Залізничний концерн обіцяє випускникам сприяння у переїзді до ФРН, конкурентний компенсаційний пакет і безстрокову угоду на умовах повної зайнятості в Deutsche Bahn.

Минулого літа концерн у такий спосіб знайшов в Україні електромонтерів контактної мережі для проектів електрифікації залізничної інфраструктури Німеччини.

Берлін.