Це — потяг нового покоління, що його отримала німецька залізниця — Deutsche Bahn.

Ювілейний потяг назвали «Metropole Ruhr», а пробну поїздку він здійснив із центрального залізничного вокзалу Дюссельдорфа.

Потяг складається із 13 секцій і водночас може перевозити 919 пасажирів — більше, ніж будь-коли раніше у потягах ICE. Утім, за потреби їх можна використовувати і в 7-вагонній комплектації, зокрема в зимовий час, приміром, з грудня, коли кількість пасажирів зазвичай зменшується.

На сьогодні це — найбільший у світі локомотив такого типу. ICE-4 спроможний розвивати швидкість з нинішніх 250 до 265 км/год. Відтепер Deutsche Bahn отримуватиме такі транспортні засоби кожні три тижні. Перші рейси інноваційний потяг здійснюватиме між Гамбургом, Кельном, Штутгартом і Мюнхеном.

ICE 4 — найсучасніші експреси на німецькій залізниці. Їхнє виробництво здійснюється у федеральній землі Північний Рейн-Вестфалія, де вони вводяться також і в експлуатацію. Як заявив в інтерв’ю одному з видань член правління Deutsche Bahn з інфраструктури Рональд Пофалла, завдяки мільярдним інвестиціям у залізничний флот зміцнюється становище бізнесу у найбільш густонаселеній федеральній землі на довгострокову перспективу.

А Майкл Пітер — генеральний директор підприємства-виробника Siemens Mobility зазначив, що особливістю ICE-4 є його гнучкість: на основі п’яти типів вагонів можливі 24 конфігурації потягів. Ця концепція гарантує, що потужності завжди доступні там, де вони необхідні. А нинішні темпи їхнього введення в експлуатацію дадуть змогу німецькій залізниці до кінця року мати додаткові 13 тисяч пасажирських місць.

Загалом компанія Siemens виготовить для Німецьких залізниць до 300 експресів ICE-4 різної составності — усього 1511 вагонів. А до 2026 року Deutsche Bahn має намір інвестувати понад 12 млрд євро в оновлення парку пасажирських потягів. Найбільше коштів — 8,5 млрд євро буде вкладено на закупівлю составів далекого сполучення. Результатом цих інвестицій має стати те, що в 2026 році Deutsche Bahn матиме у своєму парку 420 високошвидкісних потягів. У їх числі — 137 составів ICE-4 і 30 високошвидкісних експресів нового покоління.

Берлін.