Кошти на проведення рятувальної операції виділив уряд Болгарії.

На скелі в районі курортного села Камен Бряг суховантаж напоровся ще 20 вересня, коли з українського порту з 3,3 тисячі тонн азотних добрив ішов у болгарський порт Варна. Як вважає болгарське слідство, вахтовий чи то заснув за штурвалом, чи то покинув рубку, тому пропустив момент, коли треба було змінити курс. Тоді ніхто з дев'яти членів екіпажу не постраждав. Але морякам майже місяць довелося жити на напівзатонулому кораблі й вести боротьбу за його живучість. В один із днів, коли на Чорному морі розігрався сильний шторм і виникла пряма загроза руйнування й затоплення судна, весь екіпаж майже примусово було евакуйовано. Капітана й другого помічника, погодувавши й обігрівши, одразу доправили в слідчий відділ. Капітана обвинуватили в грубому порушенні правил судноплавства й залишили під арештом, де він дотепер і перебуває.

Болгарські телеканали мало не в кожному випуску новин показували, як ведуться роботи зі зняття судна зі скель. Допомога надійшла і з Євросоюзу. В понеділок до Vera SU підійшло кілька містких вантажних кораблів, на які було перевантажено майже 700 кубометрів суміші добрив з морською водою. Після чого трьом буксирам нарешті вдалося вивести судно у відкрите море. Морський перехід судна, на якому водолази не змогли закрити всі пробоїни, - величезний ризик. Тому суховантаж буксирують із черепашачою швидкістю.

Планується, що Vera SU поставлять у док одного із судноремонтних заводів Варни. Тут його оглянуть заводські фахівці й вирішать - чи підлягає він ремонту. Болгарські водолази, які проводили огляд судна, коли воно ще «сиділо» на скелях, висловили думку, що його експлуатувати вже не можна.