Зустріч відбулась в селищі Солотвині.

Закарпатці попередньо розробили декілька позицій щодо втілення цієї ініціативи. По-перше, запропонували відкрити залізничне сполучення Ужгород — Івано-Франківськ (безпересадкове). Маршрут прямування Ужгород — Тересва — міжнародний залізничний пункт пропуску «Тересва — Кимпулунг на Тисі» — міжнародний залізничний пункт пропуску «Ділове — Валя Вишеулуй» — Берлібаш — Рахів — Івано-Франківськ. Таке сполучення переважно орієнтоване на проїзд українського пасажира (за внутрішнім паспортом).

По-друге, пропонується відкрити залізничне сполучення Ужгород — Сігет Мармацій та Івано-Франківськ — Сігет Мармацій (пересадковий). Маршрути прямування: Ужгород — Тересва — міжнародний залізничний пункт пропуску «Тересва — Кимпулунг на Тисі» — Сігет Мармацій — Івано-Франківськ — Рахів — Берлібаш — міжнародний пункт пропуску для залізничного сполучення «Ділове — Валя Вишеулуй» — Сігет Мармацій.

«Тобто потяги рухатимуться назустріч один одному одночасно і перетинатимуться в Сігет Мармацій, де передбачається створення пасажирського хабу», — зазначив голова Закарпатської облдержадміністрації Віктор Микита.

Відкриття цього сполучення орієнтоване на проїзд у міжнародному сполученні (тільки за біометричними закордонними паспортами).

Кожна позиція передбачає відновлення інфраструктури — облаштування залізничних платформ, санітарно-побутових приміщень, встановлення навісів для пасажирів і  модульних будов для проходження митного та прикордонного контролю, ремонт колійного господарства на ділянках для збільшення експлуатаційної швидкості поїздів тощо. Торік на попередніх зустрічах румунські представники повідомляли, що готові відновити колії на своєму боці у короткі терміни. Також було зазначено, що український потяг може здійснювати рух румунською територією, для чого можуть бути організовані спеціальні навчання. Нині обговорюється питання лише пасажирського перевезення.

Українська сторона пропонує використовувати дизель-поїзди виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

Закарпатці водночас очікують від румунських партнерів зустрічних пропозицій. Принциповим залишається одне: бажання реалізувати проект. Також залізничний маршрут через територію Румунії дасть змогу полегшити доступ туристів з інших держав до відомих українських курортно-рекреаційних локацій, таких як Драгобрат, Буковель тощо.

Наступне обговорення пропозицій стосовно «Карпатського експреса» відбудеться 15 лютого у Солотвині.

Закарпатська область.