61% латвійців готові відмовитись від товару чи послуги, доступних у Латвії, якщо не згодні з позицією виробника чи продавця щодо воєнних дій в Україні. Це засвідчило опитування, проведене компанією Norstat на замовлення комунікаційної агенції A.W.Olsen & Partners на початку квітня 2022 року, повідомляє Delfi.lv.

Більше половини (53%) латвійських респондентів також зазначили, що для того, щоб розпочати або продовжити купувати товар чи послугу, їм важливо знати, якою є позиція тієї чи іншої організації щодо війни в Україні.

«Ще кілька років тому домінувало правило «тільки бізнес», і для організацій було правильніше дотримуватися нейтралітету в соціальних питаннях, щоб не втратити частину клієнтів. Сьогодні для аудиторії важливі цінності організацій. Саме вони стали важливим критерієм вибору брендів як для клієнтів, так і для співробітників. Від організацій очікується активне залучення до розв’язання соціальних проблем, актуальних для місцевої спільноти», - зазначає Ольга Казак, партнер A.W.Olsen&Partners.

За її словами, 23% латвійців вже зіштовхнулися із ситуацією, коли відмовилися від того чи іншого товару чи послуги через розбіжність у поглядах з виробником чи продавцем.