Після того, як провідні світові автомобільні бренди залишили росію, уряд вирішив випускати автомобілі класу «Європа-0». Глава уряду михаїл мішустін підписав розпорядження про виробництво автомобілів без подушок безпеки і з відхиленнями від європейських стандартів. Обов’язковим елементом випробувань залишається лише лобовий удар об бетонний блок. Якщо так далі піде,  путінський режим повернеться до виробництва бричок та фаетонів і пересадить росіян на гужовий транспорт.

На московському заводі «Рено»  повертаються до виробництва старих «Москвичів» із китайських комплектуючих. По суті, це буде китайський автомобіль з російською назвою. А першою моделлю  заводу «АвтоВАЗ» після того, як з нього пішли французькі автомобілебудівники, стане «Лада» у спрощеному варіанті. 

Без антимобільного блокування гальм, тривожної кнопки, без подушок безпеки та електричних склопідйомників. Три місяці війни – і путінський режим скотився на тридцять років назад.

Російські активи групи «Рено» перевели у державну власність рф. Майже 68% акцій концерну «АвтоВАЗ», якими володіли французи, передали науково-дослідному інституту, а 100%  акцій «Рено Росія» – уряду Москви. Незабаром росіяни пересядуть у китайський «Москвич» і спрощену радянську «Ладу». Правильною дорого йдете, товариші путінці, сказав би Володимир Ілліч, уперед, у минуле.
 
Повернення до випуску «Москвичів»  висміяв у новому музичному кліпі соліст гурту «Ленінград» Сергій Шнуров.

«Причеплю до нього мигалки, наждаком зачищу шви, пошкодує Галкін, що виїхав з Москви. Що це за чудо-юдо, риба-кит, я вже таке бачив десь, дорогою їде та кипить», – веселить глядачів співак.

Кліп про повернення до випуску «Москвичів» за день посів перше місце у трендах  на YouTube.
 
За сюжетом дівчина хоче поїхати «Москвичем» на прогулянку, але автомобіль не заводиться. Доводиться його штовхати. Протягом всього кліпу різні люди штовхають «Москвича». Наприкінці старе-нове авто заводиться, але через десять метрів знову глохне, як у старі радянські часи планової економіки.

Тим часом працівників «АвтоВАЗу» відправили у вимушені відпустки до другої половини літа. Причина – брак комплектуючих і переналаштування логістики.