На знімку: очікується, що після запровадження квитка вартістю 9 євро, пасажиропотік істотно зросте.

Квиток буде дійсний для проїзду в громадському транспорті, в тому числі залізничному. Уряд вирішив зробити поїздки для людей доступнішими на тлі зростання цін на паливо. До того ж кількість пасажирів зменшилася у зв’язку з пандемією коронавірусу, оскільки чимало громадян працювали дистанційно, як і студентів, котрі навчалися онлайн.

Квитки реалізуються уже впродовж трьох діб через цифрові залізничні канали та додатки DB Navigator, а також їх можна придбати в 5500 автоматах з продажу і 400 туристських центрах, розташованих на вокзалах. Квиток діятиме з першого до останнього дня місяця. Тобто, придбавши його, приміром, у середині червня, ним можна буде користуватися до липня.

Повідомляється, що такий проїзний дає змогу пересуватися всією територією країни. Однак він дійсний в приміських потягах. Щоправда, мандрувати ними з краю в край ФРН можна з пересадками. Такий квиток дійсний на метро U-Bahn та S-Bahn, а також в автобусах. До речі, в Німеччині пороми теж вважаються громадським транспортом, тож новий проїзний годиться і для них.

А ось для мандрівки швидшими потягами (ECE, EC, IC и ICE) слід придбати звичайний, досить дорогий, квиток. Проїзний за 9 євро не поширюватиметься на поїздки в першому класі, для дітей, собак тощо. І він буде персональний, користуватиметься ним зможе лише його власник.

Оскільки перші дні продаж засвідчили великий попит на такі проїзні, то німецький оператор Deutsche Bahn з 1 червня щодоби запускає понад 50 додаткових потягів із 60 тисячами місць. Також на туристських маршрутах для перевезень пасажирів запустять додаткові автомобілі.

Понад 700 додаткових працівників служби безпеки та сервісу допомагатимуть координувати посадку й висадку, справитися з багажем і надаватимуть необхідну інформацію.

Генеральний директор DB Regio Йорг Сандвос пояснив: «Квиток за 9 євро - унікальна можливість для громадського транспорту та захисту клімату в Німеччині. Водночас це чудовий експеримент для громадського транспорту загалом. Ми готуємо і запускаємо в хід буквально все, що маємо - потяги, автобуси, обслуговуючий персонал. Така ціна квитка вигідна для обох сторін - уряду і пасажирів. Завдяки цьому проекту пасажири повернуться до громадського транспорту після тривалої перерви через пандемію коронавірусу», - наголосив Йорг Сандвос.

Слід зазначити, що проект недешевий, оскільки уряд доплачуватиме компаніям-перевізникам. Але фахівці в цій галузі вважають, що без такої «заманухи» навряд чи вдалося б так швидко повернути пасажирів до електричок, приміських потягів і міжміських автобусів: лише за три доби проїзних за 9 євро продано понад 600 тисяч.

Берлін.

Фото автора.