Але останніми роками про цю важливу у розвитку регіону структуру мовиться, швидше, у негативному плані, ніж у позитивному. І для цього є підстави. Найперша — багатомісячна заборгованість із зарплати і сплати ПДВ (цифри, як стверджується офіційно, сягають багатьох десятків мільйонів гривень). А відтак — невдоволення колективу і втрата виробничої дисципліни та породжена цими негативними чинниками низка малих і більших гальм.

Тому цілком логічно, що очільниця державної акціонерної компанії «Автомобільні дороги України» Ольга Корх ухвалила рішення замінити керівника, підпорядкованого столичній структурі, обласного виробничого підрозділу.

Рівно два тижні тому вона особисто представила колективу нового начальника дочірнього підприємства «Закарпатський облавтодор» Ярослава Попдякуника (на знімку). І поставила перед ним головне завдання — насамперед вивести підприємство з боргів. Водночас висловила впевненість, що молодому енергійному керівникові це під силу. Хоча, звісно, роботи й на всіх інших напрямах уже виробничого процесу немало. І все треба вирішувати. Комплексно. Інакше стан доріг між містами і тим паче селами й надалі викликатиме де невдоволення, а де й гостре обурення закарпатців. Що, як відомо, попередніми роками не раз виливалося у суспільне на-пруження.

Тож запитую Ярослава Попдякуника, які його перші кроки на посаді?

— Кадрово підсилено керівництво, зокрема Королівського спецкар’єру — відтепер виконувати обов’язки директора буде Руслан Гіга, — каже очільник облавтодору. — Проінспектовано райпідрозділи у Сваляві, Мукачеві, Хусті, Виноградові. Виявлено явні недоліки. Дано настанови, як їх усувати, аби все запрацювало як слід. Зі свого боку ми повідомили, що продукцію спецкар'єрів (Кіровського в Мукачівському районі також) будемо реалізовувати на наявних виробничих майданчиках. А попит на щебінь різних фракцій, бутовий камінь, щебнево-піщану суміш є. Укладемо прямі угоди з підрядниками. Тож знизиться й вартість продукції, бо її відпускатиме безпосередньо виробник. Третє — відновлюватимемо застарілу техніку — екскаватори, навантажувачі, самоскиди — власними силами і за свої кошти.

Але основна увага, за словами начальника, спрямовується на ліквідацію заборгованості із зарплати. Працівники довгі місяці не отримували зароблене.

Це такі магістральні й першочергові питання, від вирішення яких залежатиме подальший стан справ у діяльності колективу облавтодору.

Закарпатська область.

Фото автора.