Палата депутатів Берліна ухвалила перший у ФРН закон про міський транспорт і велосипедний рух. Він має зробити місто безпечнішим для тих, хто пересувається на двох колесах.
Ухваленню закону передувала акція, що відбулася 2015 року й зібрала понад 100 тисяч підписів під вимогою захисту прав велосипедистів. Тоді столична влада зобов’язалась законодавчо врегулювати спільне існування автомобілістів, велосипедистів, пішоходів і громадського транспорту.
Закон передусім передбачає перебудову міської інфраструктури. Вздовж головних вулиць велосипедистам відведуть фізично віддалені від автомобільного потоку смуги для безперешкодного руху, перебудують небезпечні перехрестя, обладнають 100 тисяч нових паркувальних місць. Ще плановано спорудження «велоавтобанів» довжиною 100 кілометрів для зв’язку віддалених районів Берліна і його передмістя з центром столиці.
Також громадський транспорт матиме більший пріоритет у дорожньому русі. Хоч уже з 2030 року він повинен буде повністю перейти на використання відновлюваних джерел енергії.
Ухвалення нового закону не було одностайним: опозиційні партії його розкритикували. Вони вважають, що таке нововведення дорого обійдеться місту і порушить права автомобілістів.
Незважаючи на критику закону в Берліні, такі само ініціативи почали з’являтися і в інших великих містах — Мюнхені, Гамбурзі, Штутгарті.

Берлін.