Якщо на початку 80-х років минулого століття на дорогах ФРН зустрічалося не так багато дизельних легковиків, то до останнього часу понад половину машин, які купували німці, становили саме вони. І навіть після «дизельгейту» не поспішали позбавлятися їх. Адже ці авто хоч і забруднювали атмосферу більше, ніж досі вважалося, але паливо для них — дуже вигідне для гаманця.

Утім, потенційні заборони на в’їзд автомобілів з дизельними двигунами, що їх анонсували деякі великі міста вже цього року, змусили власників відмовлятися від них. Частка купівлі нових «дизелів» знизилася до 31%. Це дає підстави говорити про те, що їх популярність і надалі зменшуватиметься.
За повідомленням статистичного відомства, на початок року громадяни ФРН мали у власності понад 15 млн зареєстрованих дизельних автомобілів, або 33% усіх одиниць легкового транспорту. Причому дизель більше популярний у західних німців — у понад 43% власників. Бензиновим двигуном під капотом оснащено приблизно 30 млн авто, або майже 66%. Таким машинам надають перевагу здебільшого на сході країни.
Щодо гібридів та електромобілів, то, навіть незважаючи на інтерес до них покупців, який зростає, таких машин придбано близько 291 тис. — приблизно 0,6%. Це надто мало, щоб зараз сприймати їх усерйоз.

Берлін.