Днями сенат Берліна схвалив проект нової кільцевої розв’язки, котра з’єднуватиме округи Марцан і Трептов-Кепенік з автобаном А113, а також з новим, уже скандально відомим, летовищем Берлін-Бранденбург, котрий місто ніяк не спроможеться добудувати.

Особливість цієї кільцевої ділянки траси в тому, що вона призначатиметься винятково для велосипедистів і пішоходів. Проект реалізується з подання департаменту з питань довкілля. За словами сенаторів, ця конструкція має сприяти ліквідації проблеми заторів у довколишніх районах.

У час, коли автомобілі проїжджатимуть двома різними рівнями нижче, двоколісні вершники та перехожі зможуть дістатися до потрібних їм точок дороги, переміщуючись між перехрестями по круглому мосту, розташованому на підвищенні.

Загальна протяжність велобану становитиме близько 7,2 км. Траса проляже між районами Фрідріхсфельде, Альт–Бісдорф та однією із найдовших вулиць Берліна — 7,5-кілометровою Маркіше Алеє.

Будівництво кільцевої розв’язки має розпочатися 2024 року. Цікаво, що летовище BER, заради якого усе це здебільшого затіяли, відчиниться набагато раніше: 31 жовтня цього року. А доти учасникам берлінського дорожнього руху доведеться самим собі шукати зручнішу можливість дістатися потрібного пункту або ж миритися із заторами на дорогах.

Берлін.