Цю відстань із вісьмома проміжними станціями потяги подолають за 15 хвилин, а на автомобілі переїзд із одного кварталу в іншій через затори триватиме в три-чотири рази довше.

Виступаючи на церемонії пуску в експлуатацію нової лінії метро, мер Софії Йорданка Фандикова повідомила, що нею щодня користуватимуться не менше 60 000 людей. Вона висловила сподівання, що багато хто залишатиме машини на паркінгах біля станцій метро. Мер також повідомила, що наприкінці цього року чи на початку наступного на третій лінії буде відкрито ще чотири станції, і люди зможуть дістатися окружної дороги, курортного району «Горна баня». Вона подякувала жителям столиці за терпіння, виявлене під час прокладання третьої лінії метро. Адже чимало вулиць було перекрито для будівництва наземних станцій, тому й водіям доводилося об’їжджати ці райони.

Нагородою, хай і невеличкою, стало оголошення про те, що проїзд новою лінією метро в день її відкриття буде безплатний. Тисячі людей скористалися пропозицією і з неприхованими задоволенням і гордістю відзначили красу й зручність нових станцій, а також те, що на кожній з них на перонах встановлені пластмасові захисні огородження колій, а двері на входи до вагонів відчиняються автоматично після зупинки поїзда. Це унеможливить усі неприємні інциденти з падінням людей на рейки.

На лінії працює 20 новітніх потягів метро «Інспіро», закуплених у німецького концерну Siemens AG, в яких передбачено можливість безпілотного керування рухом у підземці.

Важливо відзначити, що будівництво метро в Софії прискорилося після вступу Болгарії в 2007 році до Європейського Союзу. З єврофондів болгарська столиця стала отримувати істотну фінансову підтримку на реалізацію інфраструктурних проектів.