В основному це був опис події у друкованих виданнях та прямі включення електронних медіа. Проте з’явились також кілька аналітично-прогнозних публікацій з посиланням на думку аналітиків.

Зокрема, на думку професора політології Пшемислава Журавського вель Граєвського, якого цитує «Польска прес-агенція», візит був не лише свідченням упорядкування відносин на лінії Київ — Варшава, а й визначенням нових напрямків співпраці, зокрема в економічній сфері.

Справи цієї сфери були предметом обговорення третього дня візиту з представниками українського та польського бізнесу в Одесі в рамках Українсько-польського економічного форуму «Перспективи співпраці України і Польщі: реалізація спільних ініціатив і проектів у галузі транспорту та енергетики». Форум відкрили президенти, які згодом поспілкувалися з представниками бізнесу.

Анджей Дуда запевнив, що у Варшаві до розвитку двосторонніх економічних відносин підходять дуже серйозно і вбачають у ньому «велике завдання на майбутнє, велику перспективу, яка принесе величезну користь як Республіці Польща, так і Україні». Зокрема, через створення нових логістичних ланцюгів. Як один із перспективних прикладів такого типу глава Польської держави назвав інтермодальний коридор — з’єднання Одеського порту та інших українських портів через термінали на польсько-українському кордоні в Медиці з морським портом у Гданську і далі в напрямку Скандинавії та інших країн Західної Європи.

Володимир Зеленський закликав польських бізнесменів інвестувати в Україні, нагадавши, що Польща є другим за величиною нашим торговим партнером з товарообігом майже 8 млрд доларів.

У присутності президентів було підписано Протокол про наміри між державним підприємством «Адміністрація морських портів України» та правлінням Морського порту Ґданськ. Мета документа — налагодження контактів та підтримка нових ініціатив щодо транспортних коридорів. До кінця цього року буде створено робочу групу з питань створення транспортного коридору Ґданськ — Чорне море, до якої залучать судновласників, дорожніх та залізничних операторів, а також інших перевізників. У контексті співпраці Гданського та Одеського портів голова правління ґданського порту Лукаш Ґрейнке наголосив: «Ця ініціатива ідеально вписується у проект Трьох морів, а також південного Шовкового шляху, що дозволяє забезпечити транспортування контейнерів з Китаю в обхід Росії».