Спочатку про цю столичну рекламну кампанію під назвою: «Ми дотримуємось коронавірусних правил» повідомили міські газети, а потім і соціальні мережі.

Випущені відомством рекламні плакати мали закликати людей носити маски в громадських місцях. Приміром, на одному з постерів зображена жінка похилого віку в масці, котра демонструє… середній палець! «Піднятий вказівний палець — для усіх тих, хто без маски!» — пояснює підпис до фото. За задумом Visit Berlin, постер нагадує, що важливо не забувати про здоров’я людей старшого віку, для яких ризик заразитися COVID-19 особливо великий.

«Хоч берлінці та гості міста здебільшого дотримуються правил, проте далеко не всі, — розповідає один з авторів кампанії Крістіан Тенцлер. — Тому ми хотіли привернути до цієї проблеми увагу, обравши такий провокаційний мотив реклами. Та й берлінці відомі своєю простотою у спілкуванні, тож тон реклами дуже пізнаваний. Зрештою вони мають оцінити такий гумор».

Проте оцінили його не всі. Чимало громадян вважають зображення на постерах вульгарним і образливим. Приміром, головний редактор газети Der Tagesspiegel Лоренц Марольдт обурений: «Схоже, хтось вважає, що ображати людей — це дієвіше, ніж установити суворі й зрозумілі правила та ефективно стежити за їх виконанням», — зазначив він.

А багатьох також здивувало, що жінка показує середній палець — дуже образливий жест у Німеччині, а в тексті запевняється, що він… вказівний. Утім, організатори не переймаються, мовляв, така невідповідність навмисна, в цьому начебто ще більше гумору. «І взагалі, — переконує Крістіан Тенцлер, — у такий спосіб ми намагалися вплинути на людей, які не шанують життя інших».

Ось і такий буває підхід…

Цифра

40,6 мільйона людей у світі захворіли на коронавірус. Про це свідчать дані Worldometer. Згідно з ними, станом на 20 жовтня на планеті від COVID-19 померли 1 122 992 особи, одужали — 30 353 355.

Берлін.