Про це вчора на брифінгу повідомив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.

Міністр представив пробну версію нового цифрового продукту МЗС, завдяки якому сотні тисяч громадян уже можуть цілодобово та з будь-якої точки світу всього в кілька кліків отримати необхідну інформацію з консульських питань.

Дмитро Кулеба розповів, що чат-бот вже доступний у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, й плановано його розміщення і на інших платформах. Новий цифровий інструмент нині передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном. У ньому, серед іншого, можна отримати інформацію про те, як: знайти консульство і потрапити на прийом; оформити паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну; стати на консульський облік; вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи; проголосувати на виборах за межами України; що робити в разі надзвичайних ситуацій.

«Новий чат-бот спрощує життя громадянам, які відтепер можуть з легкістю дізнатися необхідну інформацію просто в месенджері. І це загалом наша філософія роботи на консульському напрямі: спрощувати життя нашим громадянам і захищати їх, якщо вони потрапляють в біду», — зауважив міністр.

Дмитро Кулеба нагадав, що новий чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві з компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі: «Ми не витратили жодної копійки бюджетних грошей на цей проект». Він висловив особливу вдячність українським IT-спеціалістам, які взяли участь у розробці цього цифрового інструменту.